maandag 6 april 2015

Eindelijk weer eens!

Het is al weer veel te lang geleden dat ik een blogje schreef.
Door drukte in de webshop met veel opdrachten, het gezin dat veel aandacht vraagt, mijn werk buitenshuis ...

Stil gezeten heb ik niet, ook niet wat betreft het handwerken.

De sieraden van de vorige keer leverden een leuke vraag op van een schoondochter naar aanleiding van een tip van mijn zus. Het leek me eerst niet zo'n goed idee, maar het effect is geweldig!
De Cassiopeia-ketting op een t-shirt.
Ik denk dat er nog wel meer gaan volgen voor in de webshop.



Ook maakte ik een aantal kraampakketjes omdat één van de kameraden van onze jongens een dochtertje heeft gekregen.
We wisten niet wat het zou worden, dus maakte ik drie pakketjes. Uiteindelijk is de roze naar de trotse ouders gegaan.



Er zaten leuke projectjes in. Een sokkenwaszakje, want ik wist dat de moeder vaak haar eigen sokken kwijt is in de was, dus met die kleine sokjes zeker handig. Ook een knisperdoekje van het breiwerk van een paar blogjes eerder. En de All Stars paste ik aan en het werden nu Nikies. Een lief zeepje en een babybungel maakten het pakketje helemaal af.



En ook de sprei voor onze jongste groeide al weer een aantal rijen blokken verder. Intussen zitten er nog twee rijen meer aan, maar daar heb ik nog geen foto van. Ik heb hem beloofd dat hij eind van dit jaar helemaal klaar is en zoals u het nu lijkt gaat dat zeker lukken! Drie kwart is nu klaar.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakket!
    Het t-shirt is chique geworden door het haaksel, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig t-shirt zo zeg en wat een leuk kraampakket en de sprei
    is echt schitterend.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem11/4/15

    Wat een mooi kraampakketje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice Blog, thank you so much for sharing this blog with us. Visit for
    audio engineering courses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Estaba tan deprimida cuando mi esposo me dejó por otra mujer solo porque tuve cáncer después del matrimonio durante seis años. Traté de pedirle que volviera a mí, se negó y dijo que ya no sentía nada por mí después de toda esta dedicación. Hice todo porque lo amo, me golpea todo el tiempo y, sin embargo, lo soporto todo y lloro todo. día. Me convertí en una mujer triste después de que todos nos juntamos, todo el amor que compartí en el pasado, no podía imaginar la vida sin él porque mi amor por él era invaluable en el comercio por cualquier razón. Un día, cuando estaba navegando por Internet, vi muchos comentarios sobre la posibilidad de curar el cáncer y restaurar el matrimonio / relación, así que decidí tratar de verlo contactando con su correo electrónico doctorigbinovia93@gmail.com e inmediatamente él me respondió y yo me explicó todo lo que estaba pasando, me dijo que no debía preocuparme, me sorprendió y lo intenté, sigo con precaución las instrucciones paso a paso Dos días después de que Drigbinovia dijera que había terminado el hechizo, todo hecho solo por él, No hice nada solo para proporcionar los artículos necesarios, y comencé a ver algunos cambios en mi estado de salud y Drigbinovia también prometió ayudarme a recuperar a mi esposo, le di hechizos confusos, y en el menor tiempo comenzó todo, porque ambos saben que se dio cuenta de que nunca se había enderezado para él, y en tres días mi esposo estaba en mi casa y esperó a que volviera del trabajo y luego fui al hospital a revisar, y no tuve cáncer, y cuando él comenzó a decir que w lo siento, nunca supo lo que le iba a pasar. Muchas gracias Drigbinovia, ahora estoy contento con mi esposo y ahora todo va bien por la dosis que pasa por el dolor en su relación. También puede contactar a su número de WhatsApp +2348144480786 muchas gracias

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!