Ik ben benaderd door iemand die mij via google had gevonden en die kraamkadootjes bij mij wilde kopen en vervolgens die weer te gaan verkopen op de Negenmaandenbeurs, die gehouden wordt tijdens de Huishoudbeurs. Een hele eer, maar ik moest er wel voor aan de slag. Het is ook het begin van een langere samenwerking.
En dan maak je niet zoveel nieuwe dingen.
Dit is wat er naar de Negenmaandenbeurs gaat.
De teller van de All Stars staat na de bestelling van deze 3 paar in leuke voorjaarskleuren op 83 paar ...
Ook maakte ik nog een paar naamslingers.
En een foto van de naamslinger van het vorige blog, maar nu in gebruik op de babykamer.
Voor wat kadootjes in mijn webshop gaan mijn zus en ik samenwerken. Zij heeft een borduurmachine en maakt hele leuke dingen (klik voor haar website).
Ze stuurde mij een proeflapje waar ik dit speldenkussentje van maakte. Zo wordt zelfs een proeflapje nog gebruikt. Nu had ik zelf geen fatsoenlijk speldenkussentje, deze is voor mijzelf!

.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
-.jpg)
.jpg)

.jpg)
-.jpg)







.jpg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpg)
.jpg)
