zondag 7 april 2013

Birds!

Op mijn werk lag een blad verloren in een hoekje. Een Ariadne at Home. In een rustig moment zat ik er in te bladeren en toen kwam ik deze vogeltjes tegen. Ik was op slag verliefd en intussen heb ik er al vijf gemaakt en zijn er drie verkocht ...









En dit was het origineel. 


Op deze link vindt je het patroon van het vogeltje: http://www.ariadneathome.nl/ideeengids-menu/vogelhuisje.html


Het is een ontwerp van Eline Perlinkhof http://elinepellinkhof.blogspot.nl/. Die heeft ook een heel leuk blog en ook diverse leuke boeken op haar naam staan.




5 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden! Super dat je er ook al een paar hebt verkocht.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke vogeltjes Yvonne! Eline ken ik ook en heb er al een boek van, ook die vogeltjes staan erin. Ze maakt mooie dingen :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute birds !
    Have a nice week !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige vogeltjes Yvonne.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan hoor!
    Dank je wel om mee te doen met de link your stuff, wees vrij om dat op maandag weer te doen;
    Groetjes Sofie 'ikblogjijblogt'

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!