maandag 13 mei 2013

Moederdag

Gisteren moederdag. Met zoons moet je altijd even afwachten, maar ik ben me toch verwend!!! Geweldig!!

Onze jongste had helemaal niets gezegd, maar bleek op school iets gemaakt te hebben. Hij zit in groep 7 en meestal komt er dan geen knutsel meer van school. Maar dit jaar wel!

Kijk maar eens:


Geweldig mooi!! Het is gemaakt van een flesje met stukjes servet er opgeplakt. De creativiteit van moeder komt toch nog een beetje terug. Hij vertelde nog dat klasgenootjes bezig waren met een grotere fles met draad er om heen, maar dat vond hij veel te veel werk ...
En dit flesje had ook een groot voordeel: als je het laat vallen is het door de lijm en servetten niet meteen stuk, aldus onze jongste!

Van een andere zoon kreeg ik een envelop met geld voor tuinplantjes met een heel bijzonder kaartje met een afbeelding van gehaakte bloemetjes. Leuk dat hij op zo'n idee komt!!


En van man en andere zoons kreeg ik heel veel tuinbloemetjes. En een leuk kopje (precies passend bij mijn seviesgoed!!!) met roosjes. Echt heel geweldig allemaal!
Nu nog wat mooi weer zodat we de bloemetjes (en vaasje) buiten kunnen zetten!


MAN EN ZOONS, ALS JULLIE HET LEZEN,
HEEL HARTELIJK DANK!!



6 opmerkingen:

  1. Leuk hé.. zo verwend te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke moederdag heb je gehad zo te horen!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeerlijk verwend dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die attenties die je krijgt voor Moederdag,
    gaan toch recht door het hart hé.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat lief allemaal van jouw mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel creatief voor jongens! Vroeger kreeg ik ook van mijn dochter alle soorten knutsels, van mijn zoon meestal een gewoon gedichtje met een bloemetje. Maar wel vol liefde!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!