maandag 15 juli 2013

Ineens ...

Zo, heb je weinig tot geen inspiratie en werklust en ineens zie je na een heerlijk weekend dat je best veel gemaakt hebt! Misschien komt het omdat ik nog maar 2 dagen hoef te werken en dan mijn vakantie begint! Heerlijk ruim 3 weken vrij!

Als eerste heb ik een variant gemaakt op het 'wasbolvaasje' uit het boekje 'Haken in Stiijl'.











In plaats van 6 bloemetjes heb ik er eentje gemaakt. Ook het bloemetje is anders. Deze heb ik van Attic 24 met een parelkraaltje in het midden. Langs de bovenrand heb ik een toer gehaakt met 1 losse en 1 half stokje, zodat er gaatjes ontstonden en daar een lintje door geregen.

Ook heb ik weer eens geborduurd. Jaren geleden dat ik dat had gedaan. Viel me tegen. Borduren kon ik nog wel, maar de steekjes zijn in de loop der jaren wel kleiner geworden ... Moet toch echt een nieuwe bril.
Van dit boorduurwerkje ga ik nog wat leuks maken, maar dat komt later. Hat patroontje komt uit het prachtige boek van Ute Menze: Liefdevol!















Uit het boekje 'Haken in Stijl' haakte ik een hele serie sleutels. Die zijn zo klaar en zo leuk! Nu nog opstijven en dan op een regenachtige vakantiedag er leuke sleutelhangers van maken. Een mooi voorraadje voor de hobbydag waar ik eind september met een kraam sta.
Voor deze zelfde hobbydag maakte ik ook nog wat onderzetters. De bekende van Karin aan de haak




Vorige week had ik een spontane aktie op mijn facebookpagina gezet. Hebben jullie al geliked? 


Ik had 84 likes en zette er op dat ik als ik er 100 had een kadootje uit mijn webshop weg zou geven. Dezelfde avond had ik 120 likes!! Dat ging dus wel heel snel.
De winnaar heeft een babymutsje uitgekozen die ik vervolgens voor haar gemaakt heb.












Het mutsje is nu onderweg naar haar toe.
Maar omdat ik zoveel nieuwe likes ineens had gekregen, heb ik iedereen die niet had gewonnen een kortingscode kado gedaan voor mijn webshop.
Ook wie nog liked voor 19 juli a.s. kan daar nog gebruik van maken!! Dus neem je kans!


8 opmerkingen:

  1. You have been busy...
    Have a nice week !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je met leuke dingen bezig!
    Soms heb je het hé en soms iets minder!
    Groetjes en fijne vakantie Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed bezig, ziet er allemaal super uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen allemaal Yvonne. Vooral de wasbolvaasjes zijn schattig.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties kom ik op dit blog tegen, ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je dat mutsje en de bon voor iedereen, dank je wel, ik gebruik hem niet, het komt vast nog wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem18/7/13

    Wat een leuke dingen! Vooral dat witte haaksel. Schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, very beautiful! :)
    lg elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!