donderdag 13 februari 2014

Even bijpraten

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik iets blogde. Niet dat ik niets maak, integendeel!

Ik ben benaderd door iemand die mij via google had gevonden en die kraamkadootjes bij mij wilde kopen en vervolgens die weer te gaan verkopen op de Negenmaandenbeurs, die gehouden wordt tijdens de Huishoudbeurs. Een hele eer, maar ik moest er wel voor aan de slag. Het is ook het begin van een langere samenwerking.
En dan maak je niet zoveel nieuwe dingen.

Dit is wat er naar de Negenmaandenbeurs gaat.


De teller van de All Stars staat na de bestelling van deze 3 paar in leuke voorjaarskleuren op 83 paar ...


Ook maakte ik nog een paar naamslingers.



En een foto van de naamslinger van het vorige blog, maar nu in gebruik op de babykamer.


Voor wat kadootjes in mijn webshop gaan mijn zus en ik samenwerken. Zij heeft een borduurmachine en maakt hele leuke dingen (klik voor haar website).
Ze stuurde mij een proeflapje waar ik dit speldenkussentje van maakte. Zo wordt zelfs een proeflapje nog gebruikt. Nu had ik zelf geen fatsoenlijk speldenkussentje, deze is voor mijzelf!








4 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben de zus van Yvonne.
    Yvonne verwijst hier naar mijn website, daar staan idd leuke dingen op, in het afgelopen jaar heb ik wel veel geborduurd, maar de website niet meer bij gewerkt. Dus de nieuwste dingen staan daar niet op. Uiteraard geld hier dat bestellingen bij Yvonne gedaan kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een meevaller, dat je voor zoveel kraamcadeautjes mag gaan zorgen! Maar je maakt dan ook prachtige dingen! Aan de slag dus! En je speldenkussentje is heel speciaal, iets van je zus en iets van jou!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kraamcadeautjes!
    Goed dat je tenminste het speldenkussentje zelf houdt (tsja, die gympies zijn niet in jouw maat, denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal wel een groot werk zijn, maar heel uniek, vind ik!
    Wil je weer iets linken, dat kan maandag op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!