vrijdag 25 mei 2012

Kadootjes



Eerder liet ik een klein stukje zien (klik) van een kadootje voor iemand die mijn blog leest. Dat was voor mijn zus, die vandaag jarig is.


Ik maakte voor haar een haaknaaldenetui met een viooltje er op. Gemaakt naar een patroon van Blij met draadjes.


.




Ook had mijn zus al wel eens gezegd dat ze een gehaakte tompoes leuk vond. Ik maakte een ienie minie tompoesje voor aan een sleutelhanger. Een paar lintjes en wat kraaltjes en klaar was ie.



Mijn zus woont niet echt dichtbij, dus helaas kon ik dit jaar niet op haar verjaardag zijn. De kadootjes zijn als verrassing in een envelop gedaan, in allemaal aparte pakjes. Intussen heb ik gehoord dat ze de verrassing leuk vond en ook dat ze wel door had voor wie het kadootje was van het andere blog ...

Denken jullie nog aan de aktie van het voetbaltruitje met de opbrengst voor Stichting Opkikker. Tot nu toe geen biedingen, dat is wel erg jammer ...


Dus kom op! Het kan nog tot en met 1 juni. Er is vast wel een neefje, nichtje, buurjongetje of wie dan ook die hier heel blij mee te maken is (of zijn of haar voetballiefhebbende vader ...).
Als er geen biedingen komen gaat er sowieso 5 euro (het startbod) van mij naar Stichting Opkikker, want niets vind ik erg jammer. 

Bieden kan onder deze link:


Ik wens iedereen hele fijne en gezegende Pinksterdagen!


Toen de dag van het Pinksterfeest aanbrak waren ze allen bij elkaar.  Plotseling klonk er uit de hemel een geluid als van een hevige windvlaag, dat het huis waar ze zich bevonden geheel vulde.  Er verschenen aan hen een soort vlammen, die zich als vuurtongen verspreidden en zich op ieder van hen neerzetten,  en allen werden vervuld van de heilige Geest en begonnen op luide toon te spreken in vreemde talen, zoals hun door de Geest werd ingegeven. (handelingen 2:1-4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie geeft!