donderdag 31 mei 2012

Laatste poging!!

Morgen zou de mogelijkheid om te bieden op het voetbaltruitje sluiten, maar helaas, er zijn geen biedingen gekomen ...
Ik verleng de mogelijkheid om te bieden tot en met zondagavond 3 juni.
De opbrengst gaat volledig naar Stichting Opkikker.


Dus: wie biedt het hoogste bedrag op dit leuke voetbaltruitje. Groen gestreept als een voetbalveld, de witte lijnen van het voetbalveld er op en een nederlandse vlag mét oranje wimpel op de mouw. Het truitje is gemaakt van 100% katoen (catania en wat restjes) is maat 80/86.
Als het truitje verstuurd moet worden zijn de verzendkosten voor mijn rekening.

Bieden mag nu onder dit blogje!

Hoop dat er nog iemand komt die er belang bij heeft. Zo niet, dan geef ik zelf 5 euro aan Stichting Opkikker.


9 opmerkingen:

  1. Nou, dat had ik echt niet verwacht. Zo'n mooie trui en niemand die biedt... ik ga nog even wat proberen; zo jammer dat ik zelf echt niet van dat kleine grut in mijn omgeving heb. Ik hoop dat er nog reacties komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem31/5/12

    Tja, ik zit ook al te denken wie ik hier mee blij zou kunnen maken... Ik ken wel een leuk klein manneke, maar die is inmiddels al drie... daar is dit truitje vast te klein voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een drie jarige is het truitje inderdaad te klein, jammer ...

      Verwijderen
  3. Ik zag al dat Angelique je gepromoot heeft op facebook meis. Ik ga hetzelfde nog eventjes doen en ook meteen op Hyves. Misschien levert het wat op!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben inmiddels in de voetsporen van Angelique getreden en heb je op Facebook en Hyves gezet!

      Verwijderen
    2. Dank je wel!! Lief van jullie om dat te doen! Hopen dat het resultaat heeft, vooral voor het goede doel! Liefs, Yvonne

      Verwijderen
  4. En via Moos is ook hyves gelukt,hoop dat het lukt, ook voor je andere mooie dingetjes.
    Mijn pleegkindje is al 4 dus die gaat het echt niet passen allemaal.
    Respect voor jou dat je dit doet voor een goed doel.
    Succes!!
    Ps ben wel je blogje gaan volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb 'm ook op facebook geplaatst en echt Yvonne...ik vind het zó'n leuk en mooi truitje!! ik weet op dit moment geen klein ventje of stoer meiske ;) die dit truitje kan dragen...maar dat komt vast wel. Ik bied 7,50 euro

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Petra, je bent de hoogste bieder gebleven, het truitje is voor jou!

      Verwijderen

Leuk als je een reactie geeft!