woensdag 31 oktober 2012

Kleine dingen

Afgelopen dagen wat kleine dingen uit de mand met onafgewerkte projekten afgemaakt.

O.a. een sleutelhanger van een Ugg:


De sleutelhanger staat intussen in mijn nieuwe webshop: Little Things voor € 3,95.

Verder eindelijk het kabouterknuffelpopje afgemaakt. Naar een patroon uit het boekje van Phildar: Knuffels om te haken of te breien. Een erg leuk boekje!! 


Het kabouterknuffelpopje is niet helemaal naar mijn zin geworden. Er volgt later nog wel een andere, misschien betere ...

Verder weer een nieuwe kleur All Stars voor een collega. Deze collega wilde meteen ook deze slofjes als sloffen maat 41 bestellen ... Nou of ik dat ga doen?? Ik denk het niet ...



8 opmerkingen:

  1. Ow, die mini uggs! Geweldig! Ook de All Stars zijn weer schattig, je bent er druk mee.
    Ik vind het kabouterknuffeltje helemaal lief, wat is er volgens jou mis aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angelique, ik vind de kleur en uitvoering een beetje saai en van dichtbij is de afwerking niet helemaal top ... En ja, ik ben druk met de All Stars en ga ze ook niet meer allemaal laten zien. Dit was een nieuwe kleur...

      Verwijderen
  2. hoi yvonne heb je een partroon van die alstars sloffen mijn kleindochter draagt niet anders maat 39...tegen vergoeding natuurlijk....gerdruif@xs4all.nl
    fijne avond ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Gerrie, ik heb geen patroon. Ik bedoelde het als grapje van de collega dat ze maat 41 wilde bestellen... Als ik ooit een patroon maak in 'grote' maten, dan komt het wel op dit blog, maar ik acht die kans niet zo groot ...

      Verwijderen
  3. Wow Yvonne, je bent wel erg creatief geweest moet ik zeggen?µ! De baby uggs zijn superleuk om te maken vind ik, tof idee om er een sleutelhanger mee te maken. Dat knuffelpopje vind ik wel geslaagd, zoiets zou ik ook eens willen maken...:) En die allstars blijven ook geweldig, eender in welke kleur, die heb ik nog niet gemaakt. Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute ! Love the blue "guy"...
    Have a nice day.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. adorable, thanks so much for sharing on Craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The converse shoes are so cute!!

    feel free to join my crochet pattern giveaway
    here

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!