woensdag 20 maart 2013

Lapjes

Helaas kan ik niet zo heel veel laten zien ... Er ligt vanalles, maar eignelijk niets nieuws. Ik ben druk bezig om wat voorraad te maken voor de Bedrijvendag op 20 april.

Maar ideetjes zijn er wel en daarvoor ben ik gisteren weer eens ouderwets naar de lapjesmarkt in Groningen geweest. Dat viel wel een beetje tegen. Vroeger (mmm, ik was er wel 10 jaar niet meer geweest) stonden er altijd heel veel stoffenkramen, nu slechts een paar.

Toch nog wel geslaagd! Kijk maar:


Toen ik al weer op de terugweg was naar de auto, kwam ik nog langs de Wibra. Toch nog even naar binnen. Daar vond ik deze stapel met slopen. Kijk eens wat een lieve stofjes en ze zijn gewoon megagroot! En dan de verrassing van de roze, met een mooie rand aan de binnenkant. Daar kan ik heel wat leuke dingen mee doen. En ze waren slechts 69 cent ... Heb nu al spijt dat ik niet van elk eentje heb meegenomen...



En kijk nu toch eens wat een heerlijke stapel. Kan er al van genieten van de stapel alleen al. Nu nog hele leuke dingen er van maken!


1 opmerking:

  1. Nou .... goed geslaagd zeg ik en die sloopjes zijn heel leuk ! Ik haal vaak slopen bij de Zeeman maar die van de Wibra zijn dus nog goedkoper :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!