zaterdag 23 maart 2013

Luieretui

Al een poosje geleden heb ik enkele luieretuis gemaakt. Maar omdat het een kadootje was kon ik er niet eerder over bloggen.

Op het blog van eloleo (klik) vond ik een handige beschrijving van een luieretui. Dat leek me zo leuk en handig dat ik er eerst eentje heb gemaakt.



Deze is intussen als kadootje weggegeven.

Daarna maakte ik er nog een paar, die ik in mijn webshop (klik) heb gezet.








Ze zijn leuk en snel te maken en de handleiding is heel goed te volgen! 

Er komen er vast nog wel meer!

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ook leuk als kraamkadootje.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie en praktische etui's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke etuis en handig bovendien! Prima kraamcadeautje Yvonne! En eloleo is een geweldige site voor patronen, heb er ook al vanalles van gemaakt!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute ! All of them !
    Have a nice weekend.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!