zondag 19 oktober 2014

Kerst en Sint

Ondanks dat de temperaturen nog steeds op hoogte blijven, ben ik toch wel bezig met Kerst en Sinterklaas.

De eerste kerstboompjes zijn al weer klaar.




Het is een variant op de model dat ik op internet tegenkwam, maar die waren groter en op standaard. Je vindt ze op deze pagina (klik) Die ga ik ook nog wel maken, maar dat komt nog.

Ook maakte ik een krans van 'bont'-garen met een hanger van een gebreid sterretje.
















Ook voor Sinterklaas heb ik op verzoek van iemand een setje gemaakt van de gelukspoppetjes uit het boekje Gelukspoppetjes Haken van Annemarie Arts. Wat een leuk boekje en er komen vast nog wel meer gelukspoppetjes.


6 opmerkingen:

  1. Anoniem19/10/14

    Mooi gemaakt! Vooral de krans met het sterretje is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en keurig werk. Alles wat uit je handen komt ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent al lekker bezig voor kerst, mooie spulletjes al en die bungelpopjes blijven schattig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kerstboompjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lust voor het oog en de kriebels in de vingers om die uit te proberen hihi
    grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Krans met sterretjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!