donderdag 26 januari 2012

De verleiding toch te groot ...

Vanmorgen met het boodschappen doen toch in de verleiding gekomen. En de eerste maand van het jaar is nog niet eens voorbij... Niet zo erg, maak ik me wijs, want ik heb geen breigaren en geen breiboeken gekocht ... Maar wel 3 setjes met breinaalden. Die had ik nodig, zo vond  ik zelf ... En ze waren zó goedkoop...
Zoonlief heel nuchter toen ik thuiskwam: heb je die nou echt nodig???



Nu moet ik toch echt in plaats van blogs lezen, breien en koffiedrinken, mijn huisje even door.
Ik las op een blog van iemand een spreuk die ik heel toepasselijk vond (alleen zij was een happy Quilter):

A messy house is the sign of a happy Knitter


Maar ja, ik ben niet alleen....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie geeft!