zondag 15 januari 2012

Freubelen

Het vest waarmee ik aan het breien ben voor mijzelf wil niet echt vlotten. Het is op de sjaalkraag na klaar, maar nu snap ik helemaal niets meer van het patroon. Pff, daar kan ik slecht tegen... Straks toch maar even weer voor gaan zitten en goed lezen wat er staat en anders maar mijn eigen weg gaan volgen.

Gisteren maar even een ander freubelwerkje gezocht op freubelweb.


Het is afgeleid van een patroontje van

http://haakmuts.blogspot.com/2011/12/gratis-patroontje-met-een-boodschap.html#comment-form

Wel een beetje anders geworden en anders gedaan, maar dat maakt het juist leuk.

Verder kwam ik nog een heel ouderwets haakwerkje tegen dat mijn moeder destijds gemaakt heeft en wat nog steeds in het zeepbakje van ons toilet ligt. Heerlijk om zulke werkjes nog eens goed te bekijken.



Fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie geeft!