woensdag 1 augustus 2012

Vakantie!!!!!

Na lang wachten is het dan vandaag voor mij vakantie! Bijna 4 weken geen verplichtingen! En wat is er nu mooier dan de vakantie te beginnen met zo'n fantastische mooie zonnige dag!!

Echte Groningse lucht van deze morgen!

Het eerste uitstapje met de jongste vanmorgen al gedaan: samen op de fiets naar een naburig dorp voor wat boodschapjes. Heerlijk die vrijheid en tijd!

Naast mijn (nog steeds) zwarte haakwerk, heb ik nog wat fleurigs gemaakt.




Een vriendin van één van de oudere zoons had een lege jus d'orange fles op het aanrecht laten staan en die had een mooie vorm.



Ik heb de fles voorzien van een 'jasje' en daar weer hele leuke simpele bloemetjes op gemaakt. (een rondje haken met 6 lossen, sluiten met halve vaste, dan 16 vasten in het rondje, sluiten met een halve vaste, 16 lossen haken, 1 vaste in de vaste eronder, en zo herhalen tot je rond bent, de lossenboogjes zijn de blomeblaadjes).

Lijkt leuk bij de eerdere windlichtjes die ik maakte.


Nu maar hopen dat we de komende weken veel kunnen genieten van buiten zijn!

8 opmerkingen:

  1. Oeh wat leuk met die glaasjes!!!! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne vakantie!!!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk !
    Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem1/8/12

    Heel fijne vakantie, ik wens je vele zonnige dagen toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee die fles, ook je potjes omgehaakt; erg mooi.
    Ik las dat je maar liefst 5 zoons hebt, wauw. Heb er zelf drie en de oudste is een meisje. Het is wat met die jongens;-)
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ho dat is een tof idee! ik ben voor werkjes die snel klaar zijn (dekens enzo, dat duuuuuurt zo lang dat ik het beu ben als ik over den helft zit) en ook voor dingetjes waar je iets dat je anders zou weggooien toch nog kan gebruiken!
    amai, ik lees dat jij 5 zoons hebt! zal daar wel een gezellige drukte zijn altijd! dat jij nog tijd hebt om te haken, vijf zeg! en de uitspraak: na het werk buitenshuis en binnenshuis...die ga ik onthouden! dat is heel mooi gezegd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh die is echt leuk geworden zeg! Staat erg gezellig zo op de tafel!!
    En natuurlijk een heerlijke vakantie en geniet ervan!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!