vrijdag 24 augustus 2012

Vakantie

We waren heerlijk even er tussenuit! Een midweekje naar Overloon in Brabant. Maar nu is de vakantie, helaas, ook weer bijna voorbij. Maandag a.s. nog een dagje vrij en dan  weer aan de slag. We hebben helemaal niets te klagen, want we hebben 3 weken prachtig weer gehad! Onze jongste heeft nog 1 week vakantie en dan komt ook het gewone ritme weer terug. Dat is ook wel weer lekker...

Van handwerken is niet veel gekomen deze weken dus kan ik niets laten zien. Het was echt af en toe een steekje ...

Wel heb ik nog een heel leuk blad gekocht:


Dit blad is al weer net zo leuk als de vorige. Volop inspiratie dus...

Gisteren waren we nog naar Duitsland, Emmerich. In een straatje achter de boulevard kwamen we langs deze etalage:


Is het niet geweldig? De tijd leek even stil te staan ...


1 opmerking:

  1. ik vind tinternet ook zalig omdat er zoveel op te vinden is, maar ik hou zeker evenveel van handwerkboekjes en tijdschriften, die kan je bekijken waar en wanneer je maar wil
    dit lijkt een heel tof, ik heb het in belgië precies nog niet gezien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!