vrijdag 25 januari 2013

Blij! Superblij!

Ja, ik ben blij. Om meerdere dingen!!

Als eerste had ik gisteren zomaar ineens een verrassing bij de post. Nieuwsgierig opengemaakt en dit zat er in:










Een prachtige gehaakte hanger met hartje erin. Gemaakt door Monique van Moon's droom om te bedankt voor de give away die ze had gewonnen. Monique dank je wel voor dit leuke kadootje! Het hangt voor het raam van mijn eigen kamertje!

Ze mocht iets uitkiezen uit mijn webshop en heeft dit gekozen:










Als extra maakte ik er nog een speldenkussentje bij:


Het haaknaaldenetui is gemaakt naar een eigen patroon, zie dit blogje. Er zit eenzelfde bloem op als van het kussentje. Dat patroontje heb ik van Lulu Loves (klik). Het is engels, maar goed te volgen door de vele foto's die erbij staan.
Het speldenkussentje zal binnenkort in mijn webshop (klik) komen. Prijs: 3,95.

En dan ben ik nog meer blij, want iemand heeft voor mij het patroon gevonden van de trui met wybertjes die ik voor mijn jongste graag nog een keer wilde breien. Ik blogde er HIER over.
Vandaag kreeg ik een reactie op dit blogje en ging ik zoeken naar dat breiblad. En ja hoor: GEVONDEN!!!!!


Het bleek te staan in Bergere de Frace van 2009/2010. Bedankt Jordy Ottenburgs!!! 



6 opmerkingen:

  1. Wauw, dat dit gewoon gevonden wordt voor je, ik vind het geweldig, ook je haaknaalden mapje en spelen kussen super leuk!
    En een cadeautje is altijd fijn!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem25/1/13

    Wat een gezellig logje vandaag! En superfijn dat je het patroon teruggevonden hebt, kan je lekker aan de slag met breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat maak je toch mooie en leuke dingen, zo creatief!
    is wel heel inspirerend, misschien ga ik ook weer eens haken en breien, net als vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat leuk die gehaakte spulletjes van jullie beiden,zowel het hartje als de haaknaalden etui zijn ERG leuk!

    groetjes en een heel fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan dus heerlijk weer breien, top!
    Je had ook wel mooie spulletjes weggegeven aan Monique, leuk dat ze jou dan weer zo'n mooie hanger toestuurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je een cadeautje terugkreeg yvonne! En wat goed dat je toch de beschrijving van de trui hebt, wat is blogland toch weer geweldig! Je kan aan de slag voor je zoon!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!