donderdag 31 januari 2013

Hartjes

Het zijn momenteel allemaal hartjes wat je ziet en ook ik doe er aan mee. Het is zo leuk om hartjes te maken! En het hartje staat ook symbool voor mijn webshop ...

Bij de Action vond ik kurken onderzetters in de vorm van hartjes. Ik heb een granny hartje gehaakt naar het patroon van The Royal Sisters, lintje onderaan het hartje. Vervolgens het hartje op het kurk geplakt. Nog een touwtje erdoor en klaar!




Vervolgens heb ik nog een aantal dezelfde granny hartjes gemaakt, maar dat wordt een samenwerkingsproject met een vriendin van de kerk, die ook heel creatief is, kijk maar eens op haar site: www.crealetty.nl. Wordt nog vervolgd...




D.V. 10 Februari is er bij ons in de kerk, www.baptisten-appingedam.nl, een special over het huwelijk. Na afloop van de dienst kunnen de mensen leuke dingen kopen als herinnering aan deze dienst. De opbrengst komt ten goede aan World Servants, hetzelfde doel als mijn webshop Little Things. Ik maak ook een paar dingen, die daar verkocht gaan worden.

Voor deze dienst heb ik o.a. een paar harten gemaakt, die ik al eerder gemaakt heb. Met dit verschil: ze hebben nu een lekker geurtje. Tja, helaas kan ik dat niet laten zien ...


Het hart is gemaakt naar het patroon van Busy Bessy Creatief



8 opmerkingen:

  1. Lovely hearts !
    Have a nice day.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, al die hartjes! Die zullen vast goed verkopen en dat is weer goed voor het goede doel ;-) Goed gedaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hartjes, wat een tof idee om met die kurken hartjes iets te maken! En ook die geurhartjes zullen vast en zeker succes hebben voor jullie goede doel!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Dank je wel voor de link.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk idee, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!